Hiski otti tänään noutokapulan itsenäisesti pienen mullittelun jälkeen suuhun ja piti kapulaa ilman käsitukea sekunnin ajan! :) Otettiin 6 toistoa.
Tässä liikkeestä maahanmeno.Takaisin sivulle palaamisessa "pikku" ongelmia vielä. :D
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment