Friday, December 19, 2008

Noutokapula suussa

Hiski otti tänään noutokapulan itsenäisesti pienen mullittelun jälkeen suuhun ja piti kapulaa ilman käsitukea sekunnin ajan! :) Otettiin 6 toistoa.

Tässä liikkeestä maahanmeno.Takaisin sivulle palaamisessa "pikku" ongelmia vielä. :D

No comments: