Tuesday, December 12, 2006

21 viikkoa ja 4 päivää

Pääsimme kokeilemaan eilen flyball -laitetta. Hiski ja Fasse eivät ole koskaan nähneetkään kyseistä vekotinta, Jose on aikoinaan kokeillut kerran tai kaksi. Jose ja Fasse oppivat homman miltei heti, Hiskille opetin vasta koskettamista alustaan.

Tänään jatkettiin treenejä ja Hiskikin oivalsi mistä on kyse. :) Hassu laite.

Tässä video Hiskin flyball -treenistä:
http://s103.photobucket.com/albums/m153/Kinkula/?action=view&current=FlyHiski.flv

Hiski ja agilityputki (video):
http://s103.photobucket.com/albums/m153/Kinkula/?action=view&current=putkivideo.flv

No comments: