Käytiin hallilla treenailemassa tottista ja kokeiltiin taas flyball vekotinta. :)
Hiski toi pallon taas tosi hyvin käteen joka heiton jälkeen.
Meillä on eilen ja tänään ollut sähkömiehiä kotona. Se on ollut Hiskin mielestä erittäin hienoa, liiankin hienoa. Arvatkaapa onko helppo komentaa pentua jättämään miehet rauhaan. Tai työkalut ym. johdot. Koskahan koiranpentu oppii mitä pistä paikka nyt siihen tarkoittaa?

No comments:
Post a Comment