Tänään käytiin hakemassa rokotukset. Josekin oli mukana, sillä on niskassa joku pieni nyppy. Hiski oli taas tosi riehakkaalla tuulella. Karkasi ensin auton takaluukusta ilman lupaa. Odotushuoneessa olisi halunnut mennä morjestamaan kaikkia. Alku menikin pomppimiseen ja koheltamiseen. Lopulta sain Hiskin sen verran rauhoittumaan että saatiin rokotukset annettua. Loppuaika meni sitten ihan hyvin, molemmat koirat oikein tahtoivat pöydälle istumaan. Aika show silti viedä kaksi koiraa vastaanotolle, varsinkin kun toinen on pentu.
Siirryttiin kolmeen ruokailuun päivässä.
Etuhampaita on lähtenyt nyt kaksi.
Illalla käytiin treenailemassa vähän. Morjestettiin siinä pari tyttökoiraakin, Hiskiä vähän jänskätti. Treenailemassa oli yhtäaikaa myös mäyräkoira Roope. Hiski pysyi irti luonani oikein hyvin ja teki kaiken käsketyn. Hyppykin sujui taas mallikelpoisesti. Ensimmäinen kerta kun varasti sivulta hypylle.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment