Tänään alkoi taas seinien repiminen. :( Kävin päivällä asioilla kaupungissa, olin poissa tunnin ja sillä välin oli revitty käytävän seinästä 2 kertaa Hiskin kokoinen alue täysin paljaaksi. Ja kustu lattialle. Täytyy myöntää että repesi hermot täysin kun tulin takaisin kotiin. Ai niin, vesikuppikin oltiin kaadettu.
Illalla suihkuun mennessä jätin videokameran kuvaamaan. Yleensä suihkunkin aikana tapahtuu tuhoja. Tietenkään tällä kertaa ei tapahtunut mitään. Videolle tallentui pelkästään Hiskin ja Fassen riehumista ympäri asuntoa. Toisaalta vesikuppi on AINA kaadettu sillä välin kun käyn suihkussa, joten en sitten tiedä jos siitä eilisestä räminätölkkiepisodista olisi ollut apua. Mitä hyötyä siitä silti on jos Hiski oppii että kun menen työhuoneen ovesta ei saa kaataa vesikuppia ja kun menen ulko-ovesta saa tehdä mitä vain. Ei mitään. Pitää siis jaksaa vain lavastaa tilanteita.
Hiskiä ei nyt sitten jätetä enää koko asuntoon vapaaksi silloin kun poistumme kotoa. Joko häkki tai rajaus eteiseen. Voi voi.

No comments:
Post a Comment