Sunday, November 12, 2006

17 viikkoa 2 päivää


Aamulenkillä tuli pitkästä aikaa ihmisiä vastaan. Nyt kun lumet tuli ovat ihmiset kaikonneet pururadoilta. Kaksi sauvakävelijämiestä olivat sen verran kiinnostavia, että ensinnäkin jouduin kutsumaan kaksi kertaa Hiskiä ennen kuin se tuli luokseni ja lopuksi jouduin vielä kieltämään kerran kovemmin (niskasta vetäisy takaisin luokseni ja äppiä) kun meinasi lähteä perään. Kutsuin loppulenkin aikana pojat monta kertaa luokseni ja palkitsin.

Vesikuppi pysyi eilenkin pystyssä suihkussa käynnin ajan! Hienoa. Nyt pitäisi vain jaksaa tehdä sama räminätölkkiepisodi vielä ulko-ovesta, mutta ongelma on se, etten ehdi ulkoa yhtä nopeasti rankaisemaan, enkä edes näe ulkoa vesikupille. Mietin sitäkin, että lähtisin ulko-ovesta, tulen toisesta ovesta työhuoneeseen ja hyökkään sieltä. Ei silti olla jätetty Hiskiä nyt kertaakaan yksin tapettien repimisen jälkeen. Omaa laiskuutta selvästi kun ei jaksa miettiä ratkaisuja seinän repimiseen. Puruluutkin on loppu, joten ei ihme että hampaiden vaihtumisen aikaan maistuu seinät.

Illalla käytiin hallilla treenailemassa koiria. Sivulletulo sujui hienosti, mutta kontaktikävelyssä on edelleen väljyyttä. Yllätyksenä tuli hyppy, Hiski osasi pysähtyä hypyn taakse. :O No, hienoahan se on, toistettiin sama viisi kertaa ja aina onnistui. Käskyksi tuli odota, sama mitä käytetään lenkillä pysähtyessä. Tässä pieni videokooste illan treeneistä (sori ärsyttävä musiikki, oli ihan pakko taas lisätä, hih)
http://s103.photobucket.com/albums/m153/Kinkula/?action=view&current=HIski17vkoa2paivaa.flv


(Vesikuppi pysyi tänäänkin pystyssä!)

No comments: