Hiski osaa tulla vihdoinkin sivulle ilman käsimerkkiä ilman seinäapua!!! Kädet ovat siis sivuilla, en ole kokeillut mitä tapahtuu jos laitan kädet selän taakse, se on seuraava vaihe.
Nyt aletaan tahkoamaan urakalla maahanmenoa, jotta saataisiin siitä käsimerkki kokonaan pois. Kontaktikävely sujuu kohtalaisen hyvin, samoin sivulletulon askeleet eteenpäin, mutta niissä on vielä käsiapua. Hyppy meni tänäänkin hienosti. ( 1-2 lautaa, lähinnä siis tarkoitan hypyn osaamisella sitä että koira tajuaa käskyn hyppy, en niinkään sitä itse hyppäämistä sillä pentu ei muutenkaan saisi hyppiä liikaa) Myös käännöstä vasempaan voisi aloitella, mutta ei tässä mikään kiire ole kun ei ole kisakoirasta kysymys. ;)
Mistä päästäänkin siihen, että Hiski osaa hypätä itse autoon, siis takaluukkuun...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment