Monday, November 13, 2006

17 viikkoa ja 3 päivää

Aamulenkillä ei taaskaan yhtään vastaantulijaa. Pitäisi kai lähteä kävelylle johonkin muualle, mutta kun tuosta tien yli on niin mukava pujahtaa metsään. Lenkin aikana kutsuin Hiskiä pari kertaa luokseni ja luoksetulo sujui hyvin. Myös odota-käskyllä pysähtyminen onnistui.

No comments: