Monday, October 02, 2006

11 viikkoa ja 3 päivää


Eipä kummempia kuulu. Yö meni rauhallisemmin, ei revitty tapetteja eikä pissailtu sisälle. Päivälenkillä ei tullut ketään vastaan. Eilen illalla oli taas 21-23 välinen aika yhtä suurta riehaa.

Yritin ottaa kimppakuvaa, mutta Hiski ei ollut yhtään yhteistyöhaluinen. Vaikka se osaakin istua paikallaan jo muutaman sekunnin, lenkin jälkeen ei ollut kiva istua paikoillaan yhtään. Ihme kyllä, sain napattua neljä kuvaa. Lisätään paikallaistumisharjoituksia ohjelmaan.

Hiski käväisi illalla hallilla yhdeksän aikoihin treenailemassa. Otettiin ihan normaaleja juttuja, mutta arvatkaapa muistinko ottaa paikalla istumista. Enpä tietenkään.

No comments: