Sunday, October 01, 2006

11 viikkoa ja 2 päivää

Aamuyöstä taas tapetin järsintää, mutta aina eri kohdasta. Lopettaa kyllä heti kun kieltää, mutta ei tajua, että seinä kuin seinä, sama kielto. Ei olla päästy puuttumaan kunnolla asiaan vielä, koska Hiski lopettaa seinän syömisen heti kun sitä päin katsoo. Ajattelin puuttua asiaan räminätölkillä, koska tuo seinien syöminen on yksi niistä pahoista jutuista joita en kyllä aio sietää. Leluja on kuitenkin lattialla, leikkikööt niillä. Puruluitakin on tarjolla.

Illalla käytiin ohitustreeneissä Preiviikissä. Ohitukset sujuivat hyvin, vaikka olinkin aika väsähtänyt eilisen juhlinnan ansiosta.

Otettiin riehukohtauksessa illalla vielä vähän kontaktikävelyä:
http://s103.photobucket.com/albums/m153/Kinkula/?action=view&current=k-kavely11vkoa.flv

Videon alussa Hiski hyppää tuolille ja aikoo napata kiinni kamerasta. Taustalla kuuluva vinkuna tulee marsujen suusta. Niillä on ruoka-aika ja ne ilmoittavat asiasta tuolla tavalla.

Ja noutoa:
http://s103.photobucket.com/albums/m153/Kinkula/?action=view&current=nouto11vkoa.flv

No comments: