Olin eilen pitämässä kaksi tuntia treenejä ja tänään on ollut aivan kamala yskä ja tukkoisuus koko päivän. :( Kypsyttää tämä sairastelu ja kotona mollottaminen. Eilen kävin kaksi kertaa lenkilläkin... ei taitanut olla kovin hyvä juttu. Lenkit sujuivat hyvin. Päivälenkillä oli erittäin vaativa tapaus. Hiski oli n. 5m päässä minusta kun kapeaa polkua tuli vastaan lenkkeilijä. Hiski lähti tietysti heti kohti lenkkeilijää häntä heiluen. Minä komensin äp äppiä, Hiski pysähtyi, mutta jatkoi taas menoaan kohti. Karjaisin uudelleen äp äp ja meinasin jo huutaa että älä huomioi kiitos, mutta tässä kohtaa Hiski kääntyikin korvat luimussa takaisin päin ja juoksi luokseni. Ihme juttu, palkkasin reippaasti lihapullalla ja kehuin.
Villen ja Hiskin ohitukset ovat sujuneet hyvin. Hiski oli eilen illalla Sannan luona hoidossa. Sanna oli alhaalla vastassa kun toin Hiskin. Nostin pennun autosta ja mitä se tekeekään.. pissaa alleen kun näkee Sannan. Hiski ei ole vielä koskaan ennen pissanut tuossa tilanteessa kenenkään ihmisen kanssa. Sanna on vissiin tosi kiva ihminen. Pitää alkaa vähän varomaan ettei tule pissat mummolassakin lattialle.
Jose sai tilapäisen mielenhäiriön viime sunnuntaina. Ensimmäistä kertaa se leikki, paini sisällä, Hiskin kanssa. Hiski sai maata Josen päällä eikä Jose pistänyt ollenkaan pahakseen. Siinä ne hampaili toisiaan n. 15min jonka jälkeen pyysin niitä rauhoittumaan. En tiedä mikä juttu tuo oli, koskaan ennen ei Jose ole leikkinyt Hiskin kanssa tuolla tavalla eikä ole sen jälkeen näyttänyt merkkiäkään siitä, että leikkisi enää. Jää nähtäväksi tapahtuuko tuota toista kertaa.
Hiski nosti eilen muuten jalkaa kun kävi pihalla pissalla.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment