Thursday, October 19, 2006

13 viikkoa ja 6 päivää


Pääsimme vihdoinkin aloittamaan pentukurssin tänään! Tunti sujui tosi hyvin, vaikka paikalla olikin 5 uutta koiraa. Harjoittelimme katsekontaktia, kontaktikävelyä, maahanmenoa, leikkimistä ja otettiin siinä pari sivulletuloakin sekä luoksetulo. Hiski kyttäili minua suurimman osan tunnista. Olin tosi tyytyväinen Hiskin suoritukseen. Lähinnä siihen, miten se jaksoi istua väliajat rauhassa ja sitten taas tehdä mitä pyydetään kun on sen aika. Oli muuten hienoa olla välillä itse oppilaana! Asiat joita opettaa päivittäin tuntuivat jotenkin "uusilta" tuosta näkövinkkelistä, vaikea selittää. No kivaa oli joka tapauksessa. :)

Joselle iski tänään taas tilapäinen mielenhäiriö ja se leikki Hiskin kanssa n. 15 minuutin ajan. :O
En käsitä mistä se johtuu, sillä Jose ei tykkää pennuista eikä jaksa leikkiä niiden kanssa. Tämä oli toinen mielenhäiriö sinä aikana kun Hiski on meillä ollut. En tohtinut kieltää sisällä leikkimisestä...

Pentukoulun jälkeen mentiin käymään mummolassa, mikä oli virhe. Siellä sai vielä vähän lisää makkaraa ja kas kummaa illan saldona tällä hetkellä kaksi oksennusta. :( Eli mahassa liikaa pöperöä. Ja vaikka jätin tarkoituksella päivän kolmannen ruuan antamatta, ei sekään riittänyt.

No comments: