Paino: 10.4kg
Tänään tehtiin jahtaustreenit Preiviikissä. Hiski joutui odottamaan autossa aika kauan ja oli ihan täpinässä kun otin sen ulos. Tällä välin Hiski oppi myös menemään auton etuosaan koiraverkon läpi...
Lähdimme kävelemään kohti pururataa, jossa piilossa oli kettupuuhka sekä "orava". Ja tietysti ihmiset, jotka olivat oikeastaan vaikeampia ohitettavia kuin nämä eläimet. Hyvin sujui, kettupuuhka kiinnosti kyllä kovasti. Orava mikä oli nopeampi ei kiinnostanut niin paljoa.
Tässä pieni videopätkä kettupuuhkan ohituksesta (+ihmisten ohittamisesta):
http://s103.photobucket.com/albums/m153/Kinkula/?action=view¤t=jahtaus.flv
Lopuksi laitettiin vielä Heidi autoon räminätölkin kanssa ja Hiski takaluukkuun. Pelkkä äp äp kuulemma riitti siinä vaiheessa kun Hiski yritti tulla läpi verkon. Toivottavasti ei jää tavaksi.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment