Yöllä heräsin tapetin järsimis ääniin. Komensin äp äp, ääni loppui. Laitoin valot päälle ja seinään oli ilmestynyt uusi järsimiskohta. Aamulla huomasin myös, että koirien korin peittoa oltiin revitty. Eilen illalla ei ollut muuten riekkukohtausta, taisi aiheuttaa yöllisen levottomuuden.
Aamulenkillä ei taaskaan tullut ketään vastaan. Hiski seurasi remmiosuuden miltei koko matkan vasemmalla puolella ja sain palkkailla vähän väliä. Lenkin aikana irtiollessakin se tuli nelisen kertaa seuraamaan. Kääntyy vielä nopsaan tuohon eteen jos en palkkaa tarpeeksi nopeasti.
Kävin hammaslääkärissä ja jätin koirat siksi aikaa keskenään kotiin. Ei ollut tullut tuhoja. Yksinoloaika n. 60min.
Ville kävi päivälenkillä. Hiski oli ruopinut paskomisen jälkeen. Ville oli komentanut. Meillä ei suvaita ruopimista koirilta, koska se on reviirin merkkausta.
Hiski kyttäilee tosi paljon autoja, lentokoneiden ja kärpästen lisäksi. Ei kuitenkaan vielä syöksy perään, katson miten tilanne etenee.
Illalla hallilla otettiin muutamia kontaktikävelyharjoituksia lelupalkalla. Näissä kulki hieman liian kaukana ja edessä. Namin kanssa pysyy lähellä ja asento ok, pyrkii edistämään usein. Vapaanoutoa tehdessä Hiski yritti karata leikin jälkeen pallo suussa. Annoin mennä. Maahanmeno onnistui yhden kerran niin etten näyttänyt juuri ollenkaan käsimerkkiä. Paikallaistuminen tökkii, jalat on miten sattuu ja liikkuu. Pentu ei osaa istua. :)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment