Saturday, October 28, 2006

15 viikkoa ja 1 päivä


Eilinen meni taas työn merkeissä. Illalla yhdeksän jälkeen kun tulin kotiin oli hirveä myrsky. Pelkäsin, että Hiski lähtee lentoon kun päästin sitä yöllä pihalle asioilleen.

Yön aikana oli satanut lunta. Valitettavasti minä en nähnyt Hiskin ilmettä, kun se pääsi ensimmäistä kertaa astumaan lumeen. Ville oli yövuorossa ja päästi koirat aamulla kuudelta ulos. Ei kuuleman mukaan ollut reagoinut mitenkään erikoisesti.

Aamulenkillä meno olikin ihan normaalia, ellei oteta huomioon hienohelma Josea, joka tipsutteli edelläni sen näköisenä että minähän en lenkille tule jos tällaista räpäskää sataa. Hiski näytti enemmänkin nauttivan märästä maasta. Yrittäähän se ängetä aina suihkuunkin! :)

Ilta vietettiin hallilla. Sen jälkeen käytiin "mummolassa" missä tapahtui mielenkiintoinen episodin lelun kanssa. Ensinnäkin Hiski oli kamalassa riekkukohtauksessa jo kun mentiin sisäle. Se ilopissasi alleen, sen jälkeen yritti varastaa ruuat olohuoneesta. Äiti antoi Hiskille lelun ja se sekosi siitä täysin. Kun äiti yritti ottaa lelusta kiinni Hiski murisi kolme kertaa ja joka kerta äiti veti käden pois vahvistaen murinaa... hoh hoijaa. Sanoin asiasta kyllä mutta kun äiti on sellainen, hieman pelkää koiria... Lopulta äiti otti kyllä lelun pois. Muutenkin antoi Hiskin voittaa aina vetäessä, ei hyvä.

No comments: