Wednesday, October 11, 2006

12 viikkoa ja 4 päivää

Olen flunssassa (lue: luultavasti keuhkoputkentulehduksessa taas vaihteeksi). Pitihän se arvata, että tarttuu. Kirjoittelen sitten kun jaksan taas, nyt päivä taitaa kulua punkan pohjalla leväten ja mahdollisesti lääkärissä käyden jos jaksan liikkua. :(

Hiski oli eilen aamulenkillä lähtenyt Villeltä "käsistä". Jonkun mummojen eteen hyppimään. :/ Ei hyvä. Tänään oli aamulenkki sujunut paremmin vaikka kävelijöitä oli tullut vastaan. Villen pitäisi mennä Hiskin kanssa ohitustreeneihin. Luulen, että Hiski ei oikein usko että myös Villen kanssa ohitetaan nätisti, koska tilanteita eli harjoituksia ei ole Villen kanssa ollut tarpeeksi. Ainakaan niitä onnistuneita. Yleensä vain epäonnistumisia.

No comments: