Tänään tuli lunta, PALJON! Hiskin mielestä se oli mahtavaa. Hyppyjä, kaivamista, juoksemista... Melkein tuli jo ongelmia sisälle kutsuttaessakin! (Tähän asti on juossut kuin pieni rusakko kun huutaa sisälle) Nyt joutui kutsumaan kaksi kertaa ennen kuin tuli sisälle. Meillä on muuten namipussi edelleen eteisessä roikkumassa.
Lenkeillä ohitukset ovat sujuneet hyvin. Hiski oli illalla hoidossa Sannan luona. Sanna kertoi, että Hiski oli jahdannut lentäviä lehtiä. Olen huomannut itsekin saman. Ei hyvä, juoksee vielä vahingossa tielle.
Ville kertoi, että aamulla pihassa oli raakkunut joku varis. Mehän olemme nähneet lintuja aivan liian vähän. Hiski oli ollut ihan hämillään raakkujasta.
Eilen illalla Hiski kävi hallilla treenailemassa kanssani. Se sai palan irti majavalelusta ja nielaisi sen heti. Ihme taipumus.
En ehtinyt ottamaan kuvia tänään. Huomennakin on kiire päivä, yritän ehtiä kuvailemaan jotain.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment