Saturday, September 30, 2006

11 viikkoa ja 1 päivä


Olipa levoton yö. Johtui varmaankin siitä, että Hiski heräsi juuri kun me olimme menossa nukkumaan. Aamulla oli pissat lattialla. Lisäksi tuli pukla ja makuuhuoneen seinästä oli revitty nyrkin kokoinen pala tapettia irti. : / Hiivatin Hiski. Onneksi olen suunnitellut myös makuuhuoneeseen uutta tapettia, joten ei hätää. Mutta jos keittiön tai olohuoneen seiniä menee repimään.. sitten napsahtaa. :) Pääsin kieltämään tapetin repimisestä kerran, mutta en mitenkään kovin voimakkaasti koska näin Hiskin vain nuolaisevan seinää. Harmi, että seinät kiinnostavat noin paljon.

Päivällä Hiski oli Sannan luona hoidossa kun me kävimme kaupungilla. Katsoin parhaimmaksi viedä hoitoon ettei lähde lisää tapettia seinästä.

Iltapäivällä käytiin metsässä tekemässä Joselle ja Fasulle jäljet. Hiskille tein tunnistusnoutoon liittyvän harjoituksen jossa piilotin tien laitaan parit sukat, kapulan sekä luonnonpuuta olevan jälkikepin jota olin pitänyt kädessäni muutaman sekunnin. Hiski suoriutui tehtävästä upeasti.
Tässä video harjoituksesta:
http://s103.photobucket.com/albums/m153/Kinkula/?action=view&current=omametsa.flv

Lopuksi otettiin vielä vähän tottista. Hyvät treenit joka koiralla. Jäljet menivät loistavasti. Tarvisi ehtiä kisoihin vielä tämän vuoden puolella molemmilla! :)

Tässä video Hiskin ulkoa sisälle tulosta:
http://s103.photobucket.com/albums/m153/Kinkula/?action=view&current=sisalle.flv

No comments: