Sunday, September 10, 2006

8 viikkoa ja 2 päivää



17.00

Ollaan vietetty koko päivä Huittisissa tokon piirinmestaruus -kilpailuissa. Hiski nukkui dogsitter Sannan sylissä suurimman osan ajasta, välillä moikkasi muutamaa koiraakin. Pyry bernin palkkaruoka oli vähän liian kiinnostava, sitä vinguttiin oikein kunnolla.

Hiski oli murahtanut bc narttu Oonalle, kun Oona oli tullut häiritsemään kesken unien. En osaa tulkata tuota käytöstä kun en nähnyt, mutta jos kyse oli vain siitä että Hiski halusi levätä niin ok. Hiski leikki myös lapsen kanssa kepillä. Kisojen jälkeen otettiin luoksetulo kehään, palkkana ruoka.



Klo 22.00

Illalla oltiin ohitustreeneissä. Tällä kertaa meni jo huomattavasti paremmin! Hiski tuli kutsusta luokse paljon paremmin kuin viikko sitten. Kaksi lihapullaa syötiin yhden kierroksen aikana ja loppukierroksesta nyppäsin kerran niskavilloista kun ei totellut äp äp äp käskyä vaan meinasi lähteä. Sen jälkeen ei muuten karannut kertaakaan loppulenkin aikana kun sanoin äp ja kutsuin heti sen perään iloisesti luokse. :)

Treenien jälkeen käväistiin mummolassa ja nyt kyllä näkyi jo selvästi miten nopeasti koira oppii koheltamaan. Eli isäni ja äitini luona käyttäydytään aivan sekopäisesti, ravataan ympäri pihaan, revitään palloja, heitellään palloja, istutaan ruokapyödässä ja syödään siinä makkaraa, jessus sentään. :/ Hiski sai ihan älyttömät hepulit ja juoksi ympäri pihaa.

No comments: