Tuesday, September 26, 2006

10 viikkoa ja 4 päivää

Vaihteeksi taas kiireitä. Tässä lyhyt kuvaus päivän touhotuksista:

Aamulenkin meni Ville, yksi epäonnistunut ohitus kun sauvakävelijät olivat halunneet morjestaa pentua.

Minä kävin päivällä lenkillä, Hiski tarjosi ensimmäistä kertaa kontaktikävelyä ihan oikein ja sain palkittua monta kertaa. Ohitukset ok.

Illan Hiski oli hoidossa mummolassa ja se tuotiin ennen yhdeksää minulle töihin. Otettiin parit tottisliikkeet siinä vielä.

Myöhemmin kotona leikittiin lelulla. Otin pari sivulletuloa lelupalkalla ja kokeilin maahanmenoa niin että olin itse kyykyssä ja lelu kädessä, ONNISTUI kolme kertaa. Enempää en edes kokeillut. Palloa heittelin pari kertaa, toi takaisin. Tänään näkyi siis paljon edistystä asioissa.

No comments: