Paino 7.4kg (punnittu heti ruuan jälkeen kylläkin..)
Kauhea kasvupyrähdys. Mielestäni ei ole lihava, kylkiluut tuntuu selvästi. Korkeutta on tullut lisää rutkasti. Naama ei ole enää sellainen pennun pyöreä ja selässäkin näkyy jo viiva aikuiskarvaa.
Tänään oltiin illalla treenailemassa hallilla. Tave, Marjukka ja Teemukin oli samaan aikaan hallilla. Ihan hyvin sujui, Hiski pysyi luonani aika hyvin. Hieman ehkä häiritsi keskittymistä, esim. nouto ei sujunut ollenkaan.
Parin viikon tiivistelmä:
- Seuraa vasemmalla puolella n. metrin. Hakee oikeaa kohtaa myös lenkillä.
- Paikallaistuminen vahvistunut.
- Nostaa helposti tassua aina kun antaa namin.
- On yrittänyt karata lelun kanssa sekä syliinottotilanteessa pari kertaa, ei hyvä.
- Ei tykkää olla sylissä oikein yhtään, ei olla jaksettu kauheasti paneutua asiaan.
- Yrittää edelleen leikkiä sisällä Fassen kanssa, mutta ei läheskään niin paljon kuin alussa.
- Inhoaa pantaa, pakittaa kun näkeekin sen. Tarvisi ottaa namien kanssa pannan laittamista.
- Osaa jotenkin kävellä remmissä.
- Käytän sivulletuloon sekä maahanmenoon edelleen käsiapua, menee helposti maahan takapuoli edellä.
- Tajuaa jo vieraiden tulon, sekoilee ovella. Hyppii päin. Ei olla vielä puututtu asiaan.
- Tulee kutsusta luokse yleensä hyvin, jos on keppi suussa tai haistelee voi kestää vähän kauemmin.
- Irroittaa ärähdyksestä jos puree käsille tai ottaa suuhun jotain mitä ei saisi ottaa.
- Pyytänyt ulos pari kertaa.
- Katsekontakti ruokakupilla pidentynyt selvästi.
- Hyppää esteen yli ilman käsimerkkiä ja namin viemistä esteen taakse.
- Kantoi metallinoutokapulaa ja toi sen takaisin heitettäessä pari kertaa.
- Ohitukset parantuneet huomattavasti. Juoksijat ovat vaikeita ohittaa.
- Haukkunut vähemmän kuin yleensä.
- Käyty yhdellä pentukurssin tunnilla.
- Osaa odottaa kun auton takaluukku avataan.
- Istuu ja ottaa katsekontakin ovella, menee ovesta luvan kanssa, mutta voi mennä vielä ilman lupaakin jos ei katso pennun perään ovella.
- Raapi tänään seinää, tapetti meni siitä kohtaa pilalle. Onneksi on sellanen tapetti joka tullaan vaihtamaan. Komensin heti kun huomasin asian.
- Puree tosi lujaa käsiin, varsinkin väsyneenä. Ei osaa ottaa namia nätisti, puree sormille.
- Ärisee vetäessään lelua muiden koirien kanssa, mutta ei minun kanssani.
- Pysäytetty remmistä odota -käskyllä pari kertaa, ei tajua sitä yhtään.
- Tiellä puolenvaihtoja tehty muutamia kertoja, ei taida tajuta vielä mitään siitäkään.
- Tunnistaa tunnistuskapulan ja on siitä innostunut, ei olla näytetty kuin omaa vasta.
(jotain varmasti unohtui)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment