Friday, September 29, 2006

10 viikkoa ja 6 päivää


Onnistuinpa sitten näköjään poistamaan tämän päivän kirjoituksen kokonaan.

Tässä lyhyt kuvaus:

Hiski pyysi itse ulos vinkuen ovella ensimmäistä kertaa.
Illalla oltiin Pentukurssilla käväisemässä. Tunti sujui kohtalaisesti ottaen huomioon että se oli ensimmäinen kerta. Luoksetulojen aikana lopputunnista alkoi olla vaikeampaa kun maha oli varmaan jo täynnä nameja ja väsykin alkoi painaa. Ilman remmiä oltiin suurin osa kurssista.

No comments: