Saturday, September 23, 2006

10 viikkoa

Paino 6.4kg

Blogi on tökkinyt tosi pahasti, liekö syy isoissa kuvissa vai kävijämäärissä :) Luultavasti joudun poistamaan joitain kuvia blogista, en tiedä vielä. Kovasti on ainakin pätkinyt ja päivittäminen ollut hankalaa. Laittakaapa neuvoja s-postilla jos joku osaa ja tietää enemmän kuin minä, mistä tökkiminen johtuu on kysymys.

Kiire päivä taas, illalla töihin ja äidin 50 -vuotis juhliin vielä töiden jälkeen.

Ei pissoja eikä kakkoja sisälle yöllä. Lenkeillä ohitukset ok. Mitään ei ehditty treenailemaan. Hiski oli hallilla pari tuntia kun vedin tunnit. Aika nätisti oli, ei vinkunut kuin siinä kohtaa kun oli Sannan kanssa keittiössä. Tuntien jälkeen Hiski meni hoitoon Sannalle, josta se haettiin juhliin mukaan puoli kymmenen aikaan. Mukavaa oli kun kaikki rapsuttelivat. Haitarin ääni vähän pelotti. Olen huomannut, että Hiski reagoi ääniin aika paljon. Pitää alkaa paukuttelemaan enemmän ovia ja seiniä. :)

No comments: