9.45
Aamulla laiskotti ja väsytti. Hiski päästettiin yöllä viiden aikaan pissalle. Aamulla tuli sitten pissat sisälle, koska kumpikaan ei jaksanut nousta sängystä tarpeeksi nopeasti. Kauhean vetämätön olo, kurkkukin on taas kipeä! Tulisi nyt se flunssa jos aikoo tulla.
Aamulenkin meni Ville. Lenkillä oli tullut vastaan 5 kuinen pentu johon oltiin tutustuttu.
Ja eikun takaisin lepäämään. Ei nyt oikein tunnu tämä päivä lähtevän käyntiin ja pitäisi kampaajallekin mennä klo 12. Monet tykkää käydä kampaajalla, minä vihaan sitä turhan päiten istumista värit ja foliot päässä. :) Mitähän hyödyllistä siinä voisi tehdä samalla? Harmi ettei koiraa saa ottaa kampaajalle mukaan.
Illalla kun olin töissä, Ville oli käynyt äitinsä luona kerrostalossa. Hiski oli mennyt portaat hienosti. Kiitos Sannalle!
Tulin töistä suoraan kotiin, olin aivan väsynyt ja viluinen ja menin nukkumaan. En jaksanut edes kysellä suuremmin illan tapahtumista.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment