Thursday, September 21, 2006

9 viikkoa ja 6 päivää


Klo 10.30 (Sannan ottama valokuva yläpuolella)

Flunssa paheni taas yön aikana, aamulla oli äänikin kadoksissa. Ei siis kovin hyvä fiilis koirien treenaamisen kannalta.

Hiski oli oksentant yöllä sänkyyn... minä en edes herännyt, vaikka Ville oli siivonnutkin. Ei pissoja sisälle yön aikana. Olinpa minä väsynyt, kun en ole herännyt mihinkään. : / Aamulenkille lähti Ville. Lenkillä oli pieni pätkä remmissä kävelemistä sekä katseen ottaminen siinä kohtaa kun remmi irroitetaan. (Pitää kyykistyä pennun viereen, muuten ei vielä onnistu)

Aaamulenkin jälkeen Hiski poukkasi auton takaluukusta ulos niin, että tippui kuta kuinkin selälleen maahan. Ville oli yrittänyt ottaa käsillä vastaan, mutta liukas luikero oli ehtinyt ponkaisemaan käsien välistä. Ei sattunut pahemmin.

Klo 20.00

Oltiin illalla metsässä. Toisin sanoen raahauduttiin viimeisillä voimilla vielä metsäänkin.

Hiski karkasi taas autosta, mutta se palautettiin takaisin nopsaan. Tein Hiskille "oman" (tunnistusnouto) piilotuksia hanskalla, sukalla ja kapulalla polun varrelle. Lisäksi otettiin luoksetulot Villen ja minun luokse viestityyliin. Niin ja pakolliset tottiskuviot tietysti myös. Omat esineet löytyivät aika hienosti. Kapulan löydettyään Hiskistä näki miten se muisti että tätähän ollaan tehty ennenkin. Aluksi Hiski lähti myös minun jälkeäni pitkin menemään. Pitää kokeilla joskus jäljen tekoa.

Kuvassa: Hiski saa hajun kapulasta. Ja sen jälkeen Hiski saa lihapullaa. Palkkasin esineen päältä, mutta kuvassa saa kädestä namia.


No comments: