Sunday, September 24, 2006

10 viikkoa ja 3 päivää

Yöllä Hiski oli riehunut korissa ja syönyt siellä olevasta peitosta sisälmyksiä ulos. Aamulla heräsin riehuntaan. Levoton yö, mutta en löytänyt pissaa sisältä... ainakaan vielä.

Ville kävi aamulenkillä, ei ollut tullut ketään vastaan.

Sanna oli hoitamassa illan koiria. En ehtinyt treenailemaan juurikaan mitään.

No comments: